Saturday, July 11, 2015

Perempuan Murahan yang Dibayar Mahal.


Dewasa kini terlampau banyak perempuan yang menjual badan mereka di khalayak umum. Hatta yang bertudung pun terkadang menjual badan mereka. 

Tak percaya?

Cuba tengok iklan - iklan di televisyen - televisyen, di YouTube Ads, dan sewaktunya. Perempuan mana yang berlakon tanpa melenggok - lenggokkan badan mereka. Semua yang menjadi pelakon berbuat begitu - melenggok - lenggok badan, dada dan punggung (kecuali segelintir.)

Konon sebagai suatu penvisualan rasa gembira sempena ketibaan Syawal. Padahal hakikatnya membuatkan lelaki (baca: seperti aku) ternaik nafsu syahwatnya. 

Anak - anak muda yang menonton raya terbuka puasa batinnya. Melihatkan perempuan - perempuan itu menyebabkan akal mereka terfikir dan terbayang-bayangkan sesuatu. Bahkan ada yang sampai terbuka puasa zahirnya.

Ramadhan yang mulia tercemar dengan perlakuanmu, wahai perempuan - perempuan murahan. Kononnya hebat masuk televisyen, dibayar dengan harga yang mahal. Padahal kamu hanya menjadi bahan lancapan anak - anak muda di bilik - bilik dan tandas - tandas mereka.


Ataullah Mohd Ali,
110715 1442.

Shah Alam.



Kalau ada perempuan  yang bercinta (sebelum nikah) dan tanya perkara ini kepada teman lelaki benarkah perkara ini, jawapan yang didapatinya memang pastilah bertentangan dengan kenyataan di atas kerana ingin terzahir sebagai seorang lelaki yang baik di depan kamu. (Mungkin kau pun antara sebab dia naik syahwat).

No comments:

Post a Comment